صفحه اصلي > اخبار 
 


برگزاری کلاس آموزشی اتوماسیون اداری

برگزاری کلاس آموزشی اتوماسیون اداری در تالار سخن بیمارستان

روز چهارشنبه مورخ 95/8/12از ساعت 9 الی 11 کلاس آموزشی اتوماسیون اداری توسط خانم مهندس رهبری برگزار گردید.

روز چهارشنبه مورخ 95/8/12 از ساعت 9 الی 11 کلاس آموزشی اتوماسیون اداری توسط خانم مهندس رهبری با همکاری و هماهنگی مسئول IT بیمارستان خانم مهندس شرفی و سوپروایزر آموزشی بیمارستان خانم عصمتی برگزار گردید ، در این کلاس پرسنل مختلف اداری و درمانی بیمارستان شرکت کردند.


 

 

1395/08/12 - ١٣:٠١ / شماره خبر : ٩٢٩٥ / تعداد نمایش : 270

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج