صفحه اصلي > اخبار 
 


برگزاری کارگاه 3 روزه حوادث و بلایا

در روز سه شنبه 95/8/18 کارگاه سه روزه حوادث و بلایا در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید.

کارگاه سه روزه حوادث و بلایا با هماهنگی سوپروایزر آموزشی خانم عصمتی و مسئول حوادث و بلایای بیمارستان آقای وحید دلشاد در روز سه شنبه مورخ 95/8/18از ساعت 8 در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید.

  کارگاه سه روزه حوادث و بلایا با هماهنگی سوپروایزر آموزشی خانم عصمتی و مسئول حوادث و بلایای بیمارستان آقای وحید دلشاد در روز سه شنبه مورخ 95/8/18 از ساعت 8 صبح با حضور ریاست بیمارستان آقای دکتر لایقی و معاونت آموزشی بیمارستان آقای دکتر شمشادی و با پخش قرآن و سرود ملی کار خود را آغاز نمود . این کارگاه  روز پنج شنبه مورخ 95/8/20 به کار خود پایان داد و شرکت کنندگان در کارگاه که اغلب از پرسنل بیمارستان توانبخشی رفید بودند به طور تئوری، عملی و با تشکیل چند کارگروه که متشکل از یک سرگروه و دیگر اعضاء بود با تهیه عکس و بحث و تبادل نظر و ارائه آمار، با آموزش هایی در رابطه با مواجهه با خطرات و بلایایی که بیمارستان را تهدید می کند و همچنین نحوه برخورد با این خطرات به طور کامل آموزش دیدند . در این کارگاه اساتید محترم جناب آقای دکتر بابک فرزین نیا (دکترای سلامت در حوادث و بلایا)، آقای یوسف اکبری و آقای امانت دانشجویان دکتری سلامت در حوادث و بلایا با سخنرانی و ارائه اسلاید به آموزش در این امر مهم پرداختند.



 

1395/08/23 - ٠٨:٢٤ / شماره خبر : ٩٣٥٣ / تعداد نمایش : 312

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج