صفحه اصلي > اخبار 
 


برگزاری جلسه دوره ای اعتبار بخشی

جلسه دوره ای اعتبار بخشی در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید.

در روز شنبه مورخ 95/8/22 جلسه دوره ای اعتبار بخشی با حضور مسئولان بیمارستان برگزار در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید.

در روزشنبه مورخ 95/8/22جلسه دوره ای اعتبار بخشی با حضور مسئولان بیمارستان در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید. 

در این جلسه آقایان دکتر لایقی رئیس بیمارستان دکتر شمشادی معاون آموزشس بیمارستان و آقای محسن زاده مدیر بیمارستان و آقای دکتر دارایی مسئول فنی بیمارستان حضور داشتند و اعضای تیم اعتبار بخشی گزارشات خود را در این زمینه ارائه دادند.

همچنین جلسه هفتگی کمیته ها شامل : کمیته مدیریت خطر حوادث و بالایا به دبیری آقای دلشاد و کمیته اقتصاد درمان ، دارو و تجهیزات مصرفی به دبیری خانم دکتر تنکابنی مسئول فنی داروخانه بیمارستان برگزار گردید.

 

1395/08/23 - ٠٨:٣٣ / شماره خبر : ٩٣٥٤ / تعداد نمایش : 285

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج