
برگزاری جلسه دوره ای اعتبار بخشی
جلسه دوره ای اعتبار بخشی در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید.
در روز شنبه مورخ 95/8/22 جلسه دوره ای اعتبار بخشی با حضور مسئولان بیمارستان برگزار در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید.
در روزشنبه مورخ 95/8/22جلسه دوره ای اعتبار بخشی با حضور مسئولان بیمارستان در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید. در این جلسه آقایان دکتر لایقی رئیس بیمارستان دکتر شمشادی معاون آموزشس بیمارستان و آقای محسن زاده مدیر بیمارستان و آقای دکتر دارایی مسئول فنی بیمارستان حضور داشتند و اعضای تیم اعتبار بخشی گزارشات خود را در این زمینه ارائه دادند. همچنین جلسه هفتگی کمیته ها شامل : کمیته مدیریت خطر حوادث و بالایا به دبیری آقای دلشاد و کمیته اقتصاد درمان ، دارو و تجهیزات مصرفی به دبیری خانم دکتر تنکابنی مسئول فنی داروخانه بیمارستان برگزار گردید.
1395/08/23 - ٠٨:٣٣ / شماره خبر : ٩٣٥٤ / تعداد نمایش : 285
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
