صفحه اصلي > اخبار 
 


دومین جلسه آموزشی طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد

برگزاری دومین جلسه طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد در تالار سخن بیمارستان

در روز چهارشنبه مورخ 95/10/29 از ساعت 8.30 الی 11 دومین جلسه آموزشی مبتنی بر عملکرد در تالار سخن بیمارستان برگزار گردید .

  در روز چهارشنبه مورخ 95/10/29 از ساعت 8.30 الی 11 دومین جلسه آموزشی مبتنی بر عملکرد در تالار سخن بیمارستان برگزار گردید . مدیر بیمارستان آقای سید مهدی محسن زاده و خانم اعتمادی مسئول پرداخت مبتنی بر عملکرد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به آموزش این طرح رای پرسنل پرداختند و در انتهای جلسه به سوالاتی که برای پرسنل به وجود آمده بود پاسخ دادند. منظور از پرداخت مبتنی بر عملکرد، ایجاد ارتباط بین دریافتی غیرمستمر کارکنان که جایگزین اضافه‌کار و کارانه به روش قبل می‌باشد، با درآمدهاي بخش محل فعالیت آنان در قالب یک تفاهم‌نامه است. در این روش، محاسبات در دو سطح صورت می‌گیرد؛ در سطح اول، براساس عملکرد هر بخش، درآمد قابل توزیع به کارکنان غیرپزشک شاغل در آن بخش محاسبه میگردد و در سطح دوم، براساس عملکرد هر یک از کارکنان و امتیازات مکتسبه، سهم هر فرد تعیین می‌گردد.



 

1395/10/30 - ٠٨:١٢ / شماره خبر : ٩٧١٩ / تعداد نمایش : 282

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج