صفحه اصلي > اخبار 
 


کارگاه اخلاق اداری 3

برگزاری کارگاه اخلاق اداری 3 در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده

روز دو شنبه مورخ 95/12/11 از ساعت 12 الی 15 کارگاه اخلاق اداری 3 برای پرسنل بیمارستان در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید.

  روز دوشنبه مورخ 95/12/11 از ساعت 12 الی 15 کارگاه اخلاق اداری 3 پزشکان برای پرسنل بیمارستان در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار شد.  ، در این کارگاه آموزشی که به همت خانم عصمتی سوپروایزر آموزشی بیمارستان تشکیل شد  ، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عباسی برای پرسنل بیمارستان آموزش هایی در مورد اخلاق اداری در اسلام تشریح کردند.


 

1395/12/15 - ٠٨:٣٦ / شماره خبر : ٩٩٤٥ / تعداد نمایش : 419

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج