
کارگاه اخلاق اداری 3
برگزاری کارگاه اخلاق اداری 3 در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده
روز دو شنبه مورخ 95/12/11 از ساعت 12 الی 15 کارگاه اخلاق اداری 3 برای پرسنل بیمارستان در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید.
روز دوشنبه مورخ 95/12/11 از ساعت 12 الی 15 کارگاه اخلاق اداری 3 پزشکان برای پرسنل بیمارستان در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار شد. ، در این کارگاه آموزشی که به همت خانم عصمتی سوپروایزر آموزشی بیمارستان تشکیل شد ، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عباسی برای پرسنل بیمارستان آموزش هایی در مورد اخلاق اداری در اسلام تشریح کردند.
1395/12/15 - ٠٨:٣٦ / شماره خبر : ٩٩٤٥ / تعداد نمایش : 419
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
