صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش پایگاه خبری اطلاع رسانی روابط عمومی

وزیر بهداشت و معاون ریاست جمهوری از برخی بخش های بیمارستان توانبخشی رفیده دیدن کردند .

وزیر بهداشت ، و درمان و آموزش پزشکی و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه مراسم رونمایی از پروژه پاراواک ، با همراهی ریاست بیمارستان توانبخشی رفیده جناب آقای دکتر لایقی از برخی بخش های این بیمارستان دیدن کردند .

وزیر بهداشت ، و درمان و آموزش پزشکی و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه مراسم رونمایی از پروژه پاراواک ، با همراهی ریاست بیمارستان توانبخشی رفیده جناب آقای دکتر لایقی از برخی بخش های این بیمارستان دیدن کردند .

به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ، دکتر سید حسن هاشمی و دکتر ستاری با همراهی دکتر فریدون لایقی ریاست بیمارستان توانبخشی رفیده و هیئت همراه ، ضمن بازدید از امکانات بخش های این بیمارستان ، با همراهان بیماران نیز گفتگو کرده و از چگونگی روند درمان و توانبخشی بیماران مطلع شدند .

گفتنی است ، همراهان بیماران که به طور سرزده و به صورت غیر منتظره با بالاترین مقامات نظام سلامت روبرو شدند ، با بیان واژه های زیبا ، قدر دان کادر درمانی و توانبخشی این بیمارستان بوده و دعای خیر بیماران را همراه آنان کردند .

بیمارستان توانبخشی رفیده از جمله مراکز درمانی و توانبخشی تحت پوشش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی است که زیر نظر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فعالیت می کند .

 

1395/12/24 - ١٧:٠١ / شماره خبر : ٩٩٨٤ / تعداد نمایش : 1065

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج